• INFO
    • Etusivulle
    • Suvi Pulkkinen
    • Yhteistyöt kanssani
    • Matkailu
      • Aasia
        • Filippiinit
        • Hongkong
        • Indonesia
        • Japani
          • Tokio
        • Kambodza
        • Thaimaa
          • Bangkok
          • Chiang Mai
          • Koh Samet
          • Myanmar
        • Singapore
      • Amerikka
        • Bahama
        • Key West
        • Kuuba
          • Havanna
        • Meksiko
          • Playa del Carmen
        • Miami
      • Eurooppa
        • Ahvenanmaa
        • Andorra
          • Andorra La Vella
        • Espanja
          • Barcelona
          • Costa del Sol
          • Formentera
          • Fuengirola
          • Granada
          • Ibiza
          • Madrid
          • Malaga
          • Marbella
          • Nerja
          • Pamplona
          • Ronda
          • San Sebastian
          • Sierra Nevada (Granada)
        • Hollanti
          • Amsterdam
          • Delft
        • Islanti
          • Reykjavik
        • Italia
          • Cinque Terre
          • Milano
          • Napoli
        • Latvia
          • Riika
        • Liettua
          • Kaunas
        • Portugali
          • Ericeira
          • Lagos
          • Lissabon
          • Sintra
        • Puola
          • Gdansk
        • Tšekki
          • Praha
        • Ruotsi
          • Tukholma
        • Suomi
          • Hanko
          • Helsinki
          • Lappi
          • Turku
        • Tanska
          • Kööpenhamina
        • Unkari
          • Budapest
        • Viro
          • Tallinna
          • Pärnu
      • Risteilyt
        • Aasian risteily
        • Karibian risteily
        • Ruotsin risteilyt
        • Välimeren risteily
    • Lifestyle
      • Second hand
      • Staycationit
      • Kauneus ja hyvinvointi
    • Reseptit
      • Ravintolavinkit
      • Ruoka

Suvin matkassa

Matkailu, Risteilyt, Ruotsin risteilyt · 10.3.2020

Koe Queen ja ABBA musiikkielämykset Itämerellä

Queen ja ABBA musiikkielämykset artikkeli yhteistyössä: Silja Line

Mitä siitä seuraa kun kasataan yhteen matkustamisesta, musiikista ja ruoasta kiinnostuneita ihmisiä ruotsinlaivalle ja ohjelmassa on hyvän ruoan lisäksi legendaaristen bändien musiikkiesityksiä? No tietenkin ikimuistoinen risteilymatka täynnä naurua, elämyksiä, uusia tuttavuuksia ja ikivihreitä klassikkohittejä!

Viime viikolla minulla oli ilo olla Silja Linen kutsumana risteilyllä Tukholmaan ja tutustumassa reitin uuteen viihdeohjelmaan: Queen ja ABBA musiikkielämykset.

 Queen ja ABBA musiikkielämykset – risteilyviihdettä parhaimmillaan

Voit nähdä Silja Linen Helsinki-Tukholma reitin laivoilla 1.3-30.4 välisenä aikana Queen & ABBA musiikkitribuutit. Menomatkalla seilaat kohti Tukholmaa Queenin tahtiin ja kotiin palataan ABBA:n sävelin. 45 minuuttia kestävät musiikkitribuutit esitetään Starlight-yökerhossa iltaisin kahteen kertaan, klo 19:30 ja 21:00. Esitykset kuuluvat risteilyn hintaan, mutta jos olet todellinen musikaalifani ja halua taata itsellesi premium-paikan, voit varata tarjoilupaketin jolla saat eturivin paikan sekä lisäksi naposteltavaa ja juomista nautittavaksi esityksen ajaksi.

Tribuuttien tuotantojen takana on englantilainen Belinda King Creative Productions -tuotantoyhtiö, jonka maailmanluokan tuotantoja löytyy myös muilta maailman parhaimmilta risteilyaluksilta. Tämän vuoksi itselläni oli korkeat odotukset esityksiä kohtaa ja voin myös todeta niiden täyttyneen. Laulajien eläytyminen ja heidän sekä Queen:iin että ABBA:an taipuvat äänet, sekä tanssijoiden ammattitaito sitoivat molemmat tribuutit kokonaisiksi ja uskottaviksi esityksiksi. Queen sykähdytti meitä ensimmäisenä iltana tutuilla hiteillä, mutta täytyy sanoa että toisen illan ABBA-tribuutti korjasi silti mielestäni potin bändin legendaarisilla biiseillä.

Queen ja ABBA musiikkielämykset – lue lisää ja varaa oma matkasi täältä

Promenade Silja Serenade

Queen ja ABBA musiikkielämykset

Queen ja ABBA musiikkielämykset

Queen ja ABBA musiikkielämykset

Illalliset kruunasivat risteilykokemuksen

Musiikkitribuutit olivat omaa luokkaansa, mutta pakko myös antaa maininta illallisille jotka risteilyllä nautimme. Ensimmäisen illan Nordic menu laivan Bon Vivant ravintolassa oli yksi parhaimmista mitä olen syönyt. Ja paluumatkalla nautimme vähintään yhtä herkullisen illallisen laivan italialaisessa Tavolàta-ravintolassa. Mitä makujen ilotulitusta!

Bon Vivant Silja Line alkuruoka
Bon Vivant pääruoka
Tavolata illallinen

Vinkki päivään Tukholmassa

Viimeiseksi vielä vinkki Tukholmaan. Vierailimme maissa ollessamme Djurgårdenissa sijaitsevassa ABBA-museossa, joka oli mielestäni viihtyisä ja mielenkiintoinen paikka vaikka ei olisikaan maailman suurin ABBA-fani. Samalla vierailu asetti kivasti mielen illan tribuuttia silmällä pitäen ABBA tunnelmaan.

Abba museo Tukholma

Abba Museo Tukholmassa

Abba museo Tukholmassa

Lue täältä myös muut matkajuttuni Tukholman risteilyiltä

Suvin matkassa matkajuttuja pääset seuraamaan myös Instagramissa, TikTokissa ja Facebookissa

You might also enjoy

Karibian risteilyKaribian risteilyllä – ensikertalaisen ajatuksia
Tallinna snapshots
Hangon casinon edustallaKesäviikonloppu Hangossa & majoitusvinkki vaaleanpunaiseen huvilaan
« Lissabon – olit ihana tälläkin kertaa
Pienet kahvilat ja ravintolat ovat parasta Kalliossa »

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

About Me

Suvi

Ihanaa että löysit tiesi mun blogiin!Kirjoittelen tänne aiheista jotka ovat sydäntäni lähellä, kuten hyvinvoinnista, hyvästä ruoasta ja tietenkin matkustelusta, joka on mun suuri intohimo.

Seuraa mua YouTubessa

Suvin matkassa youTube kanava

Kategoriat

Rantapallon matkakumppani

suvin_matkassa

Omannäköistä 40+ elämää
Matkoja, matchalatteja, ruokaa & second hand kierroksia ympäri maailman 🌏

Second hand löytöjä on välillä niin vaikea jättää Second hand löytöjä on välillä niin vaikea jättää jälkeensä, kun tietää ettei oikeasti tarttis, mutku se löytö on niin ihana/uniikki/edullinen/muka tarpeellinen!! Dopamiinia vastaan on vaikea taistella kun tekee muka oikean löytöjen löydön. Välillä siinä onnistuu ja toiste ei. Ja välillä ne löydöt on oikeasti tarpeellisia.Mikä sulla on sun paras second hand löytö, mistä oot onnellinen ettet jättänyt sitä rekkiin roikkumaan? Tai mikä on jäänyt harmittamaan ettet poiminut mukaan?Mua kaivertaa ikuisesti etten kerran ostanut sellaista valkoista Chloen kauluspaitaa jonka olisin saanut 30€:lla.PS. en ostanut lopulta tota hametta#secondhandshopping #secondhandhelsinki
Stailataan mun uusi second hand löytö kolmella tap Stailataan mun uusi second hand löytö kolmella tapaa 💫Tämä ihana @yasapparel merkkinen violetti paljettihame löytyi keväällä @fleasecondhand ja oon odottanut siitä asti että tulisi kesä ja pääsen käyttämään tätä!Yhdistin hameen ensin pellavapaidan ja sling back kenkien kanssa, mun mielestä tosi kiva asu esim. dinnerille kesäiltana. Oon lähdössä etelä-ranskaan lomailemaan, tämä asu lähtee sinne ehdottomasti mukaan!Toisessa asussa yhdistelin violetin t-paida, kengät ja laukun. Monogrominen asu on rauhallinen ja näkisin itseni käyttävän tätä ihan arkena.Kolmanteen asuun vaihdoin päälle Anine Bingin Kate Moss t-paidan ja violetin lippiksen. Printti t-paita ja paljettihame sopii musta kivasti yhteen. Tämän asun voisin laittaa päälle vaikka kesäfestareille.Mikä sun mielestä näistä oli kivoin asu?#tyyli #styleover40 #asu
Kuinka paljon New Yorkin matka maksaa ja minkä hin Kuinka paljon New Yorkin matka maksaa ja minkä hintaista eri asiat siellä on?Viikon New Yorkin matkaan sai kulumaan aikamoisen summan, mutta kyllä sitä varten säästettiinkin. Ja kaikki oli sen arvoista😍🗽Kaiken kaikkiaan voisin todeta että Nycissä moni asia on suht saman hintaista kun suomessa.Mitä ajatuksia Nycin hintataso herättää?#newyork
#manhattan #matkailu
Aamukahvista ilta-aperoliin New Yorkissa ☕️🍹 Pit Aamukahvista ilta-aperoliin New Yorkissa ☕️🍹Pitkä ja kuuma päivä Manhattanilla sisälsi paljon kävelyä, ihanan brunssin, shoppailua, kivoja kaupunginosia ja pari pizza slicea & kylmän Aperolin. Aika täydellinen lomapäivä💕🗽#matkailu #newyorkcity #manhattan
Second hand kierroksella Williamsburgissa. Näin vi Second hand kierroksella Williamsburgissa. Näin vietät täydellisen päivän sun Nycin matkalla 💫▶️ tallenna muistiin jos oot matkustamassa tänne päin!Williamsburg oli kiva alue, sellainen pikkukaupunkimainen, täynnä putiikkeja, katutaidetta, kahviloita ja pientä edgeä.
Sinne oli myös tosi helppo matkustaa metrolla Manhattanilta.Williamsburg on täynnä second hand putiikkeja. Alla listattuna kaikki kaupat mitkä mulla oli merkattuna ylös (kaikissa en tosin kerennyt käydä päivän aikana). Mun suosikit oli Awoke Vintage, The Brooklyn Vintage Club & Bedford Vintage. Kaikki kaupat on kävelymatkan päässä toisistaan.🔸️Malin Landaeus
🔸️Awoke Vintage Brooklyn
🔸️Amarcord Vintage
🔸️Artists & Fleas Market
🔸️The Brooklyn Vintage Club
🔸️Bedforfd Vintage
🔸️Buffalo Exchange
🔸️Monk Vibtage
🔸️Vintage clothing near me
🔸️Velma Vintage
🔸️Studio Dem
🔸️Sorbara's
🔸️Seven Wonders Collective
🔸️Le Grand Strip Vintage Fashion#williamsburg #newyorkcity #secondhandshopping
Stailataan mun uudesta second hand löydöstä kolme Stailataan mun uudesta second hand löydöstä kolme asua 🐆 Yleensä mä teen jo pukukopissa/ ostohetkellä stailauksen mun päässäni, eli mietin pari-kolme asuyhdistelmää minkä kanssa vaate sopii, niin ei tuu hutiostoksia ja vaate on helppo ottaa heti käyttöön.Haluun pukee tän vielä myös mustien caprihousujen ja sling back sandaalien kanssa  ja myös yhdistäminen värien kanssa kiinnostelee.Mitä mieltä oot tästä paidasta, ja mikä sun mielestä on paras yhdistelmä?Tää Neo Noir merkkinen pantteripaita löytyi Vintedistä#secondhand
#secondhandfashion
#tyyli
#styling
#over40style
@vinted
@neo_noir
Täältä saa ihan älyttömän hyviä pannukakkuja & san Täältä saa ihan älyttömän hyviä pannukakkuja & sandwicheja😋🥞🥪▶️Tallenna paikka muistiin kun seuraavan kerran mietit mihin mennä Helsingissä brunssilleKävin testaamassa Kallion Lazy Foxin all day aamupalamenun. Oon aiemmin käynyt syömässä heidän Kampin ravintolassa, ja nyt kun he avasivat mun kotikulmille Kallioon, niin olihan sitä käytävä testaamassa.Oltiin aika myöhään päivästä liikkeellä, joten meille ruokailu oli enemmänkin myöhäinen lounas kun brunssi. Paikan päällä oli lauantaipäivästä hiljaista, toivottavasti se johtui siitä että aamupäivän brunssisuma oli jo lähtenyt.Söin menulta qrocue monseur sandwichin joka oli todella maukas ja sitten yhden makean salted caramel pannukakun. Pannukakkuja saa menulta valita 1-3 kpl, sanoisin että 1 riittää ja muussa tapauksessa kannattaa jakaa annos kaverin kanssa. Kokonaisuus maksoi kahvin kera 23€.Pieni miinus tulee hitaalle ja vähän sekavalle palvelulle, mutta ruokien herkullisuus tasoitti sitä niin, että palaan kyllä tänne vielä uudelleen brunssille.#brunssi #helsinki #lazyfox
Buukkaa se tyttöjen reissu 💕 Se on kuin ryhmäterap Buukkaa se tyttöjen reissu 💕
Se on kuin ryhmäterapiaa jäälattejen, ostoskassien ja passin kera!#girlstrip #newyorkcity #matkailu
Follow on Instagram
Design by SkyandStars.co

Copyright © 2026